30.10.2024—30.10.2024

• Aika: 30.10.2024 18:00
  • Kohderyhmä: Kehityksellinen kielihäiriö -yhdistyksissä toimivat vapaaehtoiset
  • Lisätiedot: ADHD-liiton, Aivoliiton ja Autismiliiton yhteisten vaaliteemojen esittely yhdistyksille Teamsissa. Mahdollisuus kommentoida ja ehdottaa muutoksia. Vaaliteemat painottuvat neurokirjon näkökulmaan. Tilaisuuteen voivat osallistua neurokirjon ilmiöiden (mm. adhd, autismi, kehityksellinen kielihäiriö) parissa toimivat liittojemme jäsenyhdistysten vapaaehtoiset. Lomautuksista johtuen Aivoliiton asiantuntija ei ole mukana illassa. Osallistumislinkki toimitetaan yhdistyksille sähköpostilla, ei erillistä ilmoittautumista.
  • Ilmoittautuminen alkaa: 12.09.2024
  • Ilmoittautuminen loppuu: 30.10.2024