Terveydenhoitaja/sairaanhoitaja Aivoliiton perhekursseille

Kiinnostaako sinua tulla mukaan moniammatilliseen ja mukavaan kurssityöryhmään? Haluatko työskennellä sopeutumisvalmennuskursseilla oman alasi asiantuntijana ja oppia joka päivä jotakin uutta?

Toteutamme Kelan kuntoutuksena aivoverenkiertohäiriön sairastaneiden kommunikaatiokursseja sekä kehityksellinen kielihäiriö, autismi- ja ADHD- sopeutumisvalmennuskursseja.

Haemme kursseille terveyden-/sairaanhoitajaa keikkatöihin. Työ on moniammatillista ja vaihtelevaa kurssityötä ja siihen voi sisältyä satunnaisia iltavuoroja. Kursseilla tilanteet voivat muuttua suunnitellusta, joten joustava työote on toivottavaa. Kokemus ADHD-, autismi- ja/tai kielihäiriölasten kanssa työskentelystä, sopeutumisvalmennuskurssitoiminnasta ja ryhmien ohjaamisesta katsotaan eduksi.

Perhekursseilla työ sisältää vanhempien, kuntoutujien ja sisarusten ryhmien sekä perheiden yhteisten toimintojen ohjausta yhdessä moniammatillisen tiimin kanssa. Lisäksi hän toimii kursseilla omaohjaajana sekä asiantuntijana perhekohtaisissa tapaamisissa.

Noudatamme terveyspalvelualan työehtosopimusta. Ea1-kurssi tulee olla suoritettuna ennen töihin tuloa. Työhön valittavilta edellytämme myös rikosrekisteriotteen toimittamista, jota laki sosiaali- ja terveydenhuollon valvonnasta annetussa laissa (741/2023, valvontalaki) vaatii.

Lisätietoja tehtävästä voi kysellä 2.-5.4.2024 välisenä aikana palveluvastaava Mira Orvastolta Enable JavaScript to view protected content.. 8.4.2024 alkaen Kirsi Lönnqvistiltä, Enable JavaScript to view protected content..